X

Щоб проголосувати за проєкт громади - зареєструйтесь

X

Ваш голосвраховано! Ви можете проголосувати іще 4 рази за інші проєкти громад

Рівень підтримки 33.9
Область
Тернопільська
Тип громади
Сільська
Населення громади
3 730
Кількість населених пунктів
5
Площа громади
109
км2

Іванівська ТГ утворилася в 2015 році. На території громади проживає близько 40% мешканців віком більше 60 років і близько 10% - віком до 18 років. Але 100% їх об’єднує те, що всі ми живемо в одній громаді і більш тісна взаємодія з місцевою культурою прищеплює глибше почуття поваги до відвідуваних місць.

У 2016 році була відібрана у першу когорту громад, які стали учасниками Програми USAID DOBRE, і це стало точкою відліку позитивних змін. Завдяки серії навчань представників апарату й активістів, представлення успішних прикладів та практик, ми крок за кроком впроваджували щось нове, важливе: навчилися використовувати інструменти участі, чути кожного, звітувати про свою роботу і працювати над помилками на благо нашої громади задля її розвитку.

Наша громада справедливо вважається сільськогосподарською, але є ще один напрямок, розвитку якого прагнуть не лише багато мешканців, а й гостей громади - це розвиток туризму, а також збереження культурної спадщини. Кожна ОТГ на Тернопільщині має чим зацікавити туриста. Костел XIX ст. розташований в с.Сороцьке, на відстані 30 км від Тернополя. І хоч будівля костелу і перебуває в аварійному стані та заслуговує на особливу увагу мандрівників і вже приваблює поодиноких відвідувачів: чи то реперів-початківців: https://www.facebook.com/vasyl.tsymbalistyi/videos/2841277442789818 чи вело-туристів: https://youtu.be/3bnbN-8gbc4 чи є героєм відеоролику «Центру розвитку ініціатив «ІнСорс»(«Stezha»): https://www.youtube.com/watch?v=91rzpiY8T9s .

Подих вічності

Туризм
Коротко про проєкт:
Основна ідея проєкту полягає в створенню можливостей, так званих перших кроків в розвитку туризму в нашій громаді, шляхом популяризації унікальних об’єктів, які мають історичне та культурне значення, з головною локацією - неоготичним костелом у селі Сороцьке. Адже, туризм – це специфічна сфера, де економічна вигода та соціальна роль повинні взаємодоповнюватись.
Детальний опис ідеї проєкту:
Участь у даному проєкті може бути хорошою промоцією такої важливої пам’ятки, а також дозволить долучити інвесторів з метою проведення ремонтних робіт щодо відновлення і надання костелу більш презентабельного вигляду – вигляду архітектурної пам’ятки, а не закинутої будівлі.

Костел може бути не лише включеним у туристичні маршрути, які уже наявні в області, а й стати місцем проведення ряду заходів, з метою привернення уваги до зруйнованої пам'ятки, а саме: мистецьких подій, в яких сучасні місцеві митці презентували б свою творчість та культурно-масових заходів, які не обмежуватимуться лише місцевим рівнем; благодійних ярмарків різної тематики, завдяки яким досягнемо багатьох цілей:

- згуртування мешканців громади задля спільної мети;
- залучення додаткових коштів для окультурення території біля костелу;
- активізація місцевого економічного розвитку (створення місць для торгівлі);
- реклама продукції місцевих виробників (мед, овочівництво, сільськогосподарська продукція, вироби ручної роботи та багато ін.).
Етапи реалізації:


1. Вивчення архівних даних про костел - головну споруду маршруту;

2. Збір фото-, відео- та інших матеріалів про культурні та туристичні пам'ятки нашої громади;

3. Проведення комунікаційної компанії з метою залучення мешканців громади;

4. Благоустрій та окультурення території біля костелу;

5. Створення власного туристичного маршруту між населеними пунктами ТГ;

6. Виготовлення рекламної продукції (в рамках роботи гуртка з комп’ютерної грамотності «ДавайНаВчись» , що став можливим за умови реалізації проєкту – переможця конкурсу «Місцеві ініціативи для розвитку громад» в 2019 році);

7. Виготовлення інформаційно-туристичних знаків для кожної із пам’яток та вказівників;

8. Закупівля матеріалів для створення відпочинкової зони біля костелу;

9. Закупівля та висадження зелених насаджень;

10. Організація ярмарків;

11. Організація екскурсій та виставок;

12. Публікація в пресі та реклама на телебаченні та через агенції;

13. Подальший розвиток туристичного напрямку в громаді.

Бюджет проєкту:

Загальний бюджет Проєкту
750 000 грн
100%
Внесок Організатора Конкурсу
500 000
грн
66.7% від загальної вартості
Внесок органу самоврядування
150 000
грн
20% від загальної вартості
Внесок партнерів
100 000
грн
13.3% від загальної вартості
Чи відповідає проєкт стратегії розвитку громади

Проєкт відповідає стратегії розвитку громади (http://ivanivska.gromada.org.ua/strategiya-rozvitku-ivanivskoi-otg-na-period-z-2017-po-2025-roki-11-09-57-04-06-2020/ ), а саме: «Відновлення об’єктів, які мають історичне та туристичне значення»: п.4.1.1.; «Покращення організаційної ефективності суспільних послуг на основі природних ресурсів громади»: п.1.2.4.; «Розвиток освітньої підготовки, пов’язаної з новими напрямками розвитку місцевої економіки»: п.2.3.2., а також п.3.1.3. та п.3.2.1.

Очікувані результати проєкту

Кількісні:

  • створено 1 новий туристичний маршрут;
  • збільшено потік внутрішніх (30%) і в'їзних (20%) туристів;
  • обсяг наданих туристичних послуг(5%);
  • благоустрій територій культурних пам'яток(100%);
  • на 20 % зросте МЕР;
  • залучено загалом 20% мешканців громади.

Якісні:

  • покращення комфорту відпочинку для туристів та мешканців громади;
  • розширення можливостей збуту для місцевих підприємців;
  • формування туристичного іміджу громади;
  • розвиток народних ремесел та промислів;
  • нова локація для заходів.
Як плануєте залучати жителів громади до втілення проєкту?

Проєкт сприяє залучення мешканців практично на кожному етапі реалізації:
- до роботи зі збору матеріалів про пам'ятки - молодь громади та учні шкіл, котрі можуть навіть створити власні міні-проєкти з історії та екології на основі матеріалів, отриманих від старшого покоління;
- до благоустрою - активісти, релігійна громада та небайдужі жителі;
- до виготовлення рекламної продукції - учасники гуртка;
- до заходів - підприємці, ГО, митці, діти, всі - залежно від специфіки організованих заходів.

Хто буде користуватися результатами проєкту?

Реалізація цього проєкту дасть можливість ще краще згуртувати громадськість для збереження цінного, дорого і унікального. Тому, можна сміливо стверджувати, що результатами втілення даного проєкту, а в перспективі - і більш масштабного, зможе користуватися не лише кожен мешканець громади, а й гості не тільки з терен України, а й з інших держав. Звернення до минулого, до пам’яті, історичних споруд та історичних місць, має потужній освітній та творчий потенціал, цінність якого не оцінити.

Яку територію громади охопить проєкт?

Проєкт охопить 100% території громади, оскільки має на меті створення власного туристичного маршруту, що пов'яже всі села громади, з центральною локацією - костелом. І не обмежиться лише нашою громадою, адже за умови налагодження співпраці з Теребовлянською громадою щодо туристичного напрямку, а також Микулинецькою та Золотниківською громадами, з якими укладено договір про міжмуніципальне співробітництво, наш проєкт може стати на багато масштабнішим.

Розгорнути
Згорнути

Новини конкурсу "Наша Громада"